“Українська
мова”
ЗНЯТО оцінювання КАЛІГРАФІЇ та зниження балів за ВИПРАВЛЕННЯ,
натомість оцінюватимуть графічні навички письма, культуру оформлення
письмових робіт (охайність, розбірливість, розміщення записів),
орфографію та пунктуацію.
АУДІЮВАННЯ (оцінювання аудіативних умінь) у 2-4 класах здійснюватимуть на уроках літературного читання. ЛИШЕ ДІАГНОСТИЧНИЙ характер нестиме перевірка читання в кінці 1 класу. Головне завдання – не поставити оцінку, а зрозуміти ступінь сформованості уміння читати після першого року навчання в школі.
ОКРЕСЛЕНО ВИМОГИ не тільки до обсягів текстів для диктантів, списування, аудіювання тощо, а й кількості слів з орфограмами, словникових слів.
ЗМЕНШЕНО кількість ПІДСУМКОВИХ РОБІТ:
“Літературне читання” ПЕРЕНЕСЕНО ТА ДОДАНО до “Літературного читання” аудіювання, адже в рамках цього предмету створено кращі умови для розвитку відповідних навичок. НАГОЛОШЕНО, що при перевірці навички читання вголос пріоритетним є перевірка РОЗУМІННЯ дитиною прочитаного тексту.
Читання напам’ять прозових текстів - - - 1 уривок з казки (30-35 слів) 1уривок з казки (35-40 слів) 1 уривок з оповідання (35-40 слів)
ЗНЯТО ОЦІНЮВАННЯ темпу читання. Кількісні показники темпу читання лишилися, але НАГОЛОШУЄТЬСЯ, що ці показники – орієнтир для розвитку темпу читання, а не для перевірки та оцінювання.
“Математика” ЗНЯТО ВИМОГИ щодо відступання клітинок при оформлені письмових робіт (справа вчителя навчити дитину розміщувати роботу на площині, але точні критерії розміщення вилучено).
АУДІЮВАННЯ (оцінювання аудіативних умінь) у 2-4 класах здійснюватимуть на уроках літературного читання. ЛИШЕ ДІАГНОСТИЧНИЙ характер нестиме перевірка читання в кінці 1 класу. Головне завдання – не поставити оцінку, а зрозуміти ступінь сформованості уміння читати після першого року навчання в школі.
ОКРЕСЛЕНО ВИМОГИ не тільки до обсягів текстів для диктантів, списування, аудіювання тощо, а й кількості слів з орфограмами, словникових слів.
ЗМЕНШЕНО кількість ПІДСУМКОВИХ РОБІТ:
“Літературне читання” ПЕРЕНЕСЕНО ТА ДОДАНО до “Літературного читання” аудіювання, адже в рамках цього предмету створено кращі умови для розвитку відповідних навичок. НАГОЛОШЕНО, що при перевірці навички читання вголос пріоритетним є перевірка РОЗУМІННЯ дитиною прочитаного тексту.
Читання напам’ять прозових текстів - - - 1 уривок з казки (30-35 слів) 1уривок з казки (35-40 слів) 1 уривок з оповідання (35-40 слів)
ЗНЯТО ОЦІНЮВАННЯ темпу читання. Кількісні показники темпу читання лишилися, але НАГОЛОШУЄТЬСЯ, що ці показники – орієнтир для розвитку темпу читання, а не для перевірки та оцінювання.
“Математика” ЗНЯТО ВИМОГИ щодо відступання клітинок при оформлені письмових робіт (справа вчителя навчити дитину розміщувати роботу на площині, але точні критерії розміщення вилучено).