25 листопада 2018 р.

У суботу 24 листопада 2018 року на базі Нанківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Хустської РДА відбувся ІІ (районний) етап Міжнародного кункурсу знавців української мови імені Петра Яцика. Участь у конкурсі взяли учні 3 - 11 класів закладів загальної освіти Хустського району. Наймолодші учасники - здобувачі освіти І ступеня (початкова школа) - достойно прийняли участь і показали хороші знання з рідної мови.
До вашої уваги конкурсні завдання для 3,4-х класів:
2018
Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти
Завдання для ІІ (районного, міського) етапу
ХІХ Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика
3 клас

1.     Запишіть речення в такій послідовності, щоб утворився текст. Доберіть заголовок і запишіть перед текстом. Допишіть ще 2-3 речення.
Тоді в мурашнику з’являється коник-стрибунець. Пізньої осені старі мурахи в мурашнику вкладають малих мурашат спати. Але дітки пустують, граються, вередують. Він бере скрипочку й грає мурашатам лагідну мелодію. За ними поринають у сон усі мурашки. Малеча зразу засинає. Він спатиме в мурашнику цілу зиму. Коник випускає із зелених лапок скрипочку й теж засинає.
12 балів
2. Прочитайте частини  речень. Закінчіть прислів’я.
Праця людину годує,
Книжка вчить, як на ...
Хто більше читає, той …
Друг не той, хто медом маже, а хто ...
4 бали
3. Запишіть слова за алфавітом, поставте наголос.
Завдання, ведмідь, черговий, вересень, запитання  понеділок, четвер,  килим, медаль, метро, неділя, червоний, виразно, ноутбук, ознака, чернетка, предмет, одинадцять, середа, співчуття, новий, черевики, Батьківщина, тринадцять.
4       бали
4. З поданих слів складіть речення, підкресліть головні члени.
    Пташки, наповнить, гаї, незабаром, і, спів, сади
 5 балів
Усього 25 балів
На виконання завдань відводиться одна година


2018
Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти
Завдання для ІІ (районного, міського) етапу
ХІХ Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика

4 клас
1.       Спишіть, уставляючи пропущені букви. Допишіть 3-4 речення, щоб утворився текст. Доберіть заголовок і запишіть його перед текстом.

 Л..генький вітер колише ж..та. Під вагою з..рна низько хилиться до з..млі повний колос. Ст..бло стоїть високе й рівне. Подекуди с..ніють волошки. А он ч..рвоніє мак. Радісно, в..село в полі!

12 балів
2.       Поєднайте дієслова з іменниками за змістом, утворіть речення. Кожне речення поширте однорідними членами.

Обробляє, лікує, збирає, малює, продає, пише, оздоблює, шиє.
Лікар, хлібороб, бджола, дизайнер, продавець, художник, кравець, письменник.
 8 балів
3. Поясніть значення висловів
Брати ноги на плечі; ловити ґав; водити за носа; клювати носом; дерти носа вгору; зуб на зуб не попадає; зарубати на носі; набрати води до рота.
4       бали
4.  За допомогою префіксів і суфіксів від поданих слів утворіть нові
Берег, дорога, ріка, ліс. 
4 бали
Усього – 28 балів




Відбулася публічна презентація Перспективного плану розвитку Ізянського ЗЗСО І - ІІІ ступенів Хустської міської ради Закарпатської області  ...