23-24 грудня 2020 року у рамках тижня початкової школи в Ізянській ЗОШ І-ІІІ ступенів Хустської РДА пройшли низка відкритих уроків та виховних занять в початковій школі. Вчителі початкових класів та вихователі ГПД провели уроки і виховні заходи, вміло використовуючи інноваційні технології, нові форми та стилі навчання: проєктне навчання, STEM-технології, інтегроване навчання, квест-технології.
Урок-квест "Країною музики у пошуках новорічних подарунків" у 4-Б класі провела вчителька початкових класів Кемінь Оксана Михайлівна. У захопливій формі, розв'язуючи завдання-підказки, учні показали свої знання з теми "Музика мого народу" та "знайшли" подарунки від Діда Мороза.
Неперевершені емоції, драйв, захоплення та повна готовність працювати в команді супроводжували дітей на всіх етапах навчальної гри.
"Квест-технології в освітньому процесі - це могутній мотиваційний ресурс, який робить революцію в нашому уявленні про процес навчання" - підсумували враження від уроку педагоги Ізянського закладу освіти .
Урок-презентацію проєкту в 3-В класі провела вчителька початкових класів Кондраш Наталія Іванівна. Дослідницький проєкт "Краса мого імені" тривав у третьому класі майже місяць.
Діти були поділені на групи і працювали у різних напрямках. Досліджували виникнення імен, юридичне значення імені людини, народні знання про імена. Третьокласники провели соціологічне дослідження "Найпопулярніші імена в початкових класах Ізянської ЗОШ І-ІІІ ст." В рамках проєкту учні класу записали короткі відео "Презентація мого імені", які були оброблені і змонтовані у вигляді відеоролика Кемінь Артемом, одним із учнів класу. По завершенні проєкту класний керівник Кондраш Н. І. підсумувала, що такий вид навчання згуртував учнівську та батьківську спільноту класу, учні з захопленням працювали в школі та поза класом, батьки побачили неабиякий інтерес у своїх дітей до досліджень, пошукової роботи із застосуванням інформаційних технологій.
Приклад інтегрованого уроку з використанням компетентнісного підходу показала вчителька 1- В класу Продан Тетяна Михайлівна. Урок "Я досліджую світ" на тему "Новорічні свята" пройшов у захопливій ігровій формі. Діти навчилися розрізняти, називати новорічні свята України, характеризувати особливості кожного свята. Вчителька вміло підібрала такі види роботи, які формували у діток низку компетентностей: спілкування рідною мовою (розповіді дітей про новорічні свята), громадянські та соціальні компетентності (вивчення традицій і звичаїв українського народу), культурну компетентність (театралізація - пантоміма), підприємливість та фінансова грамотність (сервірування святкового столу, підрахунок кількості столових приборів, вибір стилістики декору). Маленькі школярі добре засвоїли, що свята несуть прекрасні емоції та потребують і багато праці та старань.
STEM урок на тему "Вода. Властивості води" у 2 класі провела вчителька початкових класів Плиска Тетяна Олександрівна.
STEM урок - це найкращий спосіб допомогти сучасним учням стати цілеспрямованими, ставати новаторами, творчими і надійними членами будь-якої команди, суспільства, рідної країни. Метою такого уроку є формування предметних компетентностей:
- поглибити знання школярів про явища природи, про властивості води;
- формувати в учнів уявлення про випаровування води та конденсацію водяної пари, утворення хмар та випадання дощу, колообіг води в природі;
- формувати потребу в пізнанні природи;
- розвиток спостережливості, мислення;
- виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до води, як безцінного скарбу;
- формування ключових компетентностей:
- уміння вчитися досліджуючи щось нове, переключатися з одного виду роботи на інший, виконувати творчі завдання, установлювати причинно-наслідкові зв’язки;
- удосконалювати вміння виявляти ініціативу і продуктивно працювати в колективі, активно долучатися до обговорення питань, самоорганізовуватися до виконання різних видів навчальної діяльності, вільно висловлюватися та результативно використовувати власні знання під час спілкування.
Родзинками уроку стали відео-репортаж "Прогноз погоди", створений учиницею класу, робота в "STEM-лабораторії" по вивченню властивовостей води, створення макету кругообігу води в природі тощо.