Учасники районного методичного об'єднання вихователів ГПД зустрілися в онлайн-режимі 21 грудня 2020 року у форматі педагогічної майстерні.
Педагоги обговорили важливі питання формування вольово-емоційної сфери молодшого школяра, розглянули сучасні арттерапевтичні техніки для роботи з дітьми. Вихователі дійшли спільної думки, що рівень емоційного розвитку дитини, її емоційне благополуччя визначають її успіхи в навчанні, соціальних контактах, самореалізації та успішній адаптації як у колективі, так і в суспільстві загалом. Емоційний інтелект дає змогу уникати соціальних труднощів, а якщо вони виникають, то швидше їх долати.
Дієвим засобом формування EQ молодшого школяра є використання різноманітних арттерапевтичних технік на заняттях у початковій школі. Методист РМК Кемінь О. М. в рамках засідання презентувала низку таких методик та розкрила їх позитивний вплив на розвиток емоційної сфери дитини (переглянути презентацію).